ix
Forcin aires l'ombrena del re-
mullar manies i tu recull la branca que
m'esgrimies.
Els cors flamegen com una
taula.
DE L'ENTRISTIR-ME
NO ME N'OCUPO
xxvi
Al refugi d'uns ulls opacs i
abrigat amb la flassada infinita d'un to
de veu com si encara no n'acabés de
saber d'haver nascut.
VAIG REBRE UN COP
DE SORT AL MIG DE
LA CARA
LLAVORS
xxvii
Aquella pobra dona quieta com
una caixa d'enciams demanant caritat a
l'entrada del pont però tu i jo duts pel
corrent i tot lluitàrem contra les màfies
desamanides.
NOMÉS FUNCIONO AMB
L'OLI DELS ALTRES
xxxii
Els grans invents de l'això hu
manitat -roda, peu, porta, la galleda,
la guitarra, el nus, l'aigua corrent-
vénen del follar.
FOT EL CAMP DEL MEU
NÚVOL I VINE, VA!
xlviii
Hi ha coses que són molt
diferents i que no tenen res a veure
l'una amb l'altra per molt que diguin
com per exemple l'amor i l'odi i la
merda del corral.
HAVIA DE PASSAR
ESTAVA ESCRIT
AL WÀTER D'HOMES
xlix
Podríem haver sigut volves molt
fines surant en l'aire i veure els descar-
rilaments humans dels trens des d'una
certa altura però estem clavats a terra
cardant llana, picant pedra.
INCORREGIBLE
-COM UN ERROR-
l
La solitud és un terrabastall,
una cridòria immensa que no calla mai,
un vinga trons i trons i trons, un ven-
daval.
I QUAN TRONA ET VEIG LA
CARA
li
En cada estat d'ànim hi figuren
tots els estats d'ànim, per exemple en la
companyia amorosa de dos hi ha totes
les menes de dissonàncies, solituds, aglo-
meracions de gent desconeguda amb el risc de
perdre'ns de vista, així com totes les pe-
trificacions, els tirars de l'àncora i els no
tocar a terres i els enyorar-ses en presència.
ÉS COM LA MÚSICA
DE
GUITARRA
lii
De quin ésser es dedueix l'exis-
tència de la lògica, eh? S'hi arribarà, mul-
tiplicant els càlculs, a L'ésser? Vols dir a
L'u? I si quan hi som ens engega a pas-
turar o a parir, què, ja en sabrem, de ser
cabretes?
QUÈ VOLS DIR, QUE SOM
EL GALL DE LES ESPERES?
portada casassas
inici
Pàgina de presentació MAG POESIA
|